Se kdaj sprašujete, zakaj določeni vaši sodelavci bolje in drugi slabše izpolnjujejo vaša pričakovanja, zakaj je delo z nekaterimi sodelavci za vas bolj in z drugimi manj stresno in zakaj vas nekateri sploh ne razumejo, kaj želite od njih?
V tem se skriva eden največjih izzivov mnogih vodij pri delu z ljudmi in to so osebnostne razlike med ljudmi. S pomočjo orodij poznavanja tipov osebnosti se vodja lahko razbremeni stresa pri opravljanju svoje funkcije, saj na ta način pri vsakem posamezniku mnogo lažje zmore izvabiti na plano pozitivne sposobnosti in talente, gojiti realna pričakovanja do njih, zmanjšati stopnjo konfliktov znotraj kolektiva, zagotoviti visoko časovno učinkovitost in izbrati prave motivacijske vzvode za doseganje želenih ciljev.
Biti kvaliteten vodja pa hkrati pomeni tudi suvereno in odločno voditi samega sebe. Vodja mora poznati svoje prednosti in šibkosti ter priznati, kje je manj kompetenten in kje se mora še izboljšati. Vodja, ki ne zmore ali ne zna upravljati s sabo in svojimi čustvenimi stanji, težko zmore suvereno upravljati/voditi druge ljudi.
Izobraževanje je namenjeno:
Spoznati in ozavestiti lasten stil vodenja ter njegove prednosti in šibkosti; prepoznati osebnostni tip sodelavcev (podrejenih) ter jih voditi v smeri maksimalne učinkovitosti in minimalne stopnje stresa.