Kakovost medsebojnih odnosov temelji na sposobnosti ustreznega, zrelega in spoštljivega komuniciranja. Namreč sposobnost dobrega komuniciranja je odraz vašega uspeha. Resnično slišati in biti slišan sta dva ključna elementa povezane in učinkovite komunikacije. Takšna komunikacija nam omogoča, da se drug od drugega lažje učimo, bolje sodelujemo in predvsem z učinkovito komunikacijo lažje dosežemo zastavljene cilje. Ravno poznavanje medsebojnih osebnostnih razlik pa nam lahko pomaga pri gradnji razumevajočih, zrelih in srečnih medsebojnih odnosov.
Spoznajte, zakaj splošne veščine komuniciranja NE DELUJEJO vedno pri vseh ljudeh. Prilagodite svojo komunikacijo in spoznajte kako JE in kako NI priporočljivo komunicirati z ljudmi okoli sebe glede na njihov tip osebnosti. Okrepite zavedanje, kako močno vaše besede in dejanja VPLIVAJO na ljudi okoli nas. Naučite se komunicirati tako, da vas bodo drugi RAZUMELI!
Izobraževanje je namenjeno:
Ozavestiti spoznanje, da medsebojne razlike v vedenju, načinu komunikacije, postavljanju prioritet in sprejemanju življenjskih odločitev izvirajo iz naše prirojene osebnosti. Poznavanje samega sebe in razumevanje drugih ljudi (glede na njihovo prirojeno osebnost) je temelj zrele komunikacije in posledično kakovostnih odnosov.