KOMUNIKACIJA

izobraževanja in delavnice | komunikacija, medsebojni odnosi

O komunikacijski delavnici

Kakovost medsebojnih odnosov temelji na sposobnosti ustreznega, zrelega in spoštljivega komuniciranja. Namreč sposobnost dobrega komuniciranja je odraz vašega uspeha. Resnično slišati in biti slišan sta dva ključna elementa povezane in učinkovite komunikacije. Takšna komunikacija nam omogoča, da se drug od drugega lažje učimo, bolje sodelujemo in predvsem z učinkovito komunikacijo lažje dosežemo zastavljene cilje. Ravno poznavanje medsebojnih osebnostnih razlik pa nam lahko pomaga pri gradnji razumevajočih, zrelih in srečnih medsebojnih odnosov.

Spoznajte, zakaj splošne veščine komuniciranja NE DELUJEJO vedno pri vseh ljudeh. Prilagodite svojo komunikacijo in spoznajte kako JE in kako NI priporočljivo komunicirati z ljudmi okoli sebe glede na njihov tip osebnosti. Okrepite zavedanje, kako močno vaše besede in dejanja VPLIVAJO na ljudi okoli nas. Naučite se komunicirati tako, da vas bodo drugi RAZUMELI!

Izobraževanje je namenjeno:

  • vsem, ki delajo z ljudmi (vodje, poslovodje, oddelkovodje, prodajalci, blagajniki, nabavniki,…)
  • coachem, mentorjem, pogajalcem, kadrovikom, tajnicam, poslovnim sekretarkam
  • vsem, ki jih zanima osebnostna rast, čustvena inteligenca in zreli ter razumevajoči medsebojni odnosi

Namen izobraževanja

Ozavestiti spoznanje, da medsebojne razlike v vedenju, načinu komunikacije, postavljanju prioritet in sprejemanju življenjskih odločitev izvirajo iz naše prirojene osebnosti. Poznavanje samega sebe in razumevanje drugih ljudi (glede na njihovo prirojeno osebnost) je temelj zrele komunikacije in posledično kakovostnih odnosov.

Cilj izobraževanja

  • spoznati samega sebe (svoj tip osebnosti) in okrepiti svoje vrline/talente ter nadzorovati svoje šibkosti
  • razumevanje in spoštovanje ljudi, osebnostno drugačnih od nas samih
  • izboljšati medsebojne odnose in okrepiti stopnjo motiviranosti zaposlenih v podjetju
  • hitreje prepoznati tip osebnosti, talente in sposobnosti pri zaposlenih
  • pridobiti sposobnost ustreznega vnaprejšnjega predvidevanja glede načina razmišljanja, čustvenih potreb in odzivanja posameznega tipa osebnosti zaposlenega
Vas zanima delavnica o komunikaciji?