Najsodobnejša prodajna tehnika - H2H (human2human) stremi k prodaji na podlagi poznavanja in razumevanja različnih tipov osebnosti kupcev.
Namreč vaši kupci so vsak dan, z vseh strani bombardirani z raznimi ponudbami, popusti, akcijami in informacijami. Namesto, da izgubljate čas in energijo s prodajo, polno presežnikov in obljub, se raje začnite pogovarjati z njimi in razumeti njihove potrebe. Če želite s svojimi izdelki ali storitvami postati del njegovega življenja, boste morali pokazati svojo prijetno plat človeškosti, prežeto z empatijo in razumevanjem.
Spoznajte razliko me prodajo nekoč in danes - kaj danes ŠE deluje v prodaji in kaj zagotovo NE deluje več. Prilagodite način prodaje zahtevam na trgu in predvsem željam kupcev. Spoznajte katere lastnosti prodajalca kupci danes najbolj CENIJO in vedno, vedno, vedno se maksimalno PRIPRAVITE na »zmenek« s kupcem. In za konec, ... poskrbite, da bo kupec doživel nepozabno prodajno izkušnjo pri vas in ne pri konkurenci!
Izobraževanje je namenjeno:
Ozavestiti spremembe, ki jih narekujejo trendi v prodaji (H2H) in vse bolj zahtevni in informirani kupci. Pomembno je poosebiti prodajni nastop do kupca in govoriti njegov jezik prodaje. Prodajalec mora kupcu pričarati nepozabno prodajno izkušnjo.